Featured Post

Yeşil Kart Bir Çözüm müdür?

YEŞİL KART BİR ÇÖZÜM MÜDÜR? Üniversite’de iken daha çok okey, tavla oynamak için öğrencilerin gittiği bir kahvehane vardı. Orada bir ark...

Sunday, October 31, 2021

İngilizce ve Türkçe ile Uyumlu Kız ve Erkek İsimleri

İngilizce ve Türkçe İle Uyumlu Kız ve Erkek İsimleri 

Merhaba Arkadaşlar; aklıma geldiği ve bulabildiğim kadarıyla İngilizce ile uyumlu Türkçe’de kullanılan isimleri toparlamaya çalıştım. Kız ve erkek olarak ayırmadım çünkü bazı isimler unisex. Sizler de listeye eklemeler yapabilirsiniz. #ingilizceileuyumlutürkçeisimler 

EĞİTİM 
30 Temmuz 2020 - 04:16 
İngilizce ve Türkçe İle Uyumlu Kız ve Erkek İsimleri
TAKİP ETTAKİP ET
Reklam

Esra Öziskender'in makalesi.
oziskender.esra@gmail.com

Selam. Bugünkü yazımda "isim" konusunu ele almak istiyorum.

Eskiden, çok eskiden, bir varmış, bir yokmuşken, evvel zaman içinde, kalbur saman içindeyken; daha sosyal medya Harvard'da icat edilmemişken ne vardı? Bilenler hatırlarlar: Yahoo grupları vardı. Bu yahoo gruplarında türlü çeşitli konular tartışılırdı. 

O zamanlar ben Boston'da yaşıyordum. Üye olduğum yahoo gruplarından birinde İngilizceye uygun Türkçe isimleri bolcana tartışırdık. Sonrasında uzunca bir liste oluşturmuştuk.

O listeyi yıllar içinde kaybettim tabi. Ama birçok isim aklımda kaldı. Ben de sizlerin de çeşitli Facebook gruplarından gelen yardımlarınızla isimleri aşağıdaki şekilde toparladım. Gene bana ulaşarak ekleme / çıkarmalar yapabilirsiniz. 

Bu çalışmaya katkıları için özellikle Facebook'taki Göçmen Kadınlar ve Women's Club gruplarına üye arkadaşlara ve Facebook listemdeki arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Tam bir imece çalışması oldu.


Reklam

No comments:

Post a Comment