Featured Post

Yeşil Kart Bir Çözüm müdür?

YEŞİL KART BİR ÇÖZÜM MÜDÜR? Üniversite’de iken daha çok okey, tavla oynamak için öğrencilerin gittiği bir kahvehane vardı. Orada bir ark...

Monday, July 13, 2020

Elif Kask Pisacane: Boşanmalarını Şampanya Açıp Kutlayanlar

Elif Kask: Boşanmalarını Şampanya Açıp Kutlayanlar...

Elif Kask Pisacane:"Boşanmalarını Şampanya Açıp Kutlayanlar ‘Cool’ Değil Aşırı ‘Fake’ Görünüyorlar" dedi. ABDPOST.COM editörü Esra Öziskender'in, yazar Elif Pisacane ile yaptığı röportajın ilk bölümü çok ses getirmişti. 2. Bölümde de dikkat çeken açıklamalarda bulunan Pisacane, yine çok konuşulacak. 

Reklam
Reklam
Elif Kask: Boşanmalarını Şampanya Açıp Kutlayanlar...
Editör:ABD Post
14 Şubat 2020 - 12:11 
Reklam

Esra Öziskender'in Röportajı
EÖ: Elif’cim, en çok ses getiren romanın hangisi oldu?

EKP: En çok ses getiren romanım kesinlikle “Amerika’yı Nasıl Karıştırdım” oldu. Gerçek olaylar, kişiler, ataşe ve bazı diplomatların yarattıkları skandallara yer verdim.  Kitap direkt “Dış İşleri Bakanlığımıza” gitmiş.  Bir takım devlet görevlileri için soruşturma başlatılmış…. Bu kitaptan sonra herkes benden korkmaya başladı.  Adım “Tehlikeli Kadın”a çıktı…. Evet, kabul ediyorum, görevini iyi yapmayan devlet görevlileri için tehlikeliyim.  Bundan da gurur duyuyorum. Şehir efsanesi oldum bir anda. Geçenlerde Los Angeles’ta yaşayan bir ev kadını benden korktuğunu söylemiş bir arkadaşıma…. Şu an bile gözümden yaşlar geliyor bu yoruma…. Bu insanlar neyin kafasını yaşıyor bilemiyorum. Herkes kendisini çok önemli görüyor, CIA tüm ev kadınlarının telefonda yaptiğı geyikleri dinliyor ya…. Yaşını başını almış bir ev kadını kendini devlet için o kadar önemli görüyor ki, ben onun yaptiklarını yazıp, Dış İşleri Bakanlığı’na göndereceğim, o da sorguya cekilecek…. Buna  inanıyor…. Allah herkese sağ duyu versin.  Sağ duyusuz insanlar bir yerde şizofreniye benzer özellikler gösteriyorlar...

 

Haberin linki: https://www.abdpost.com/elif-kask-bosanmalarini-sampanya-acip-kutlayanlar/26270/

No comments:

Post a Comment