Featured Post

Yeşil Kart Bir Çözüm müdür?

YEŞİL KART BİR ÇÖZÜM MÜDÜR? Üniversite’de iken daha çok okey, tavla oynamak için öğrencilerin gittiği bir kahvehane vardı. Orada bir ark...

Sunday, October 31, 2021

Hanife Birsen Duygun: Yaradanın Mucizelerine Açık Olun

Hanife Birsen Duygun: Yaradanın Mucizelerine Açık Olun 

Birsen benim üniversiteden arkadaşım ve bana ilk defa ThetaHealing’i öğreten insan. Kendisi uzun yıllar insan kaynakları alanında kariyer yaptıktan sonra şimdilerde ThetaHealing öğreticisi oldu. Gelin hepberaber onun kaleminden okuyalım bu öğretinin ne olduğunu.

TÜRKİYE 
27 Nisan 2021 - 09:03 
Hanife Birsen Duygun: Yaradanın Mucizelerine Açık Olun
TAKİP ETTAKİP ET
Reklam

Esra Oziskender, @esraoziskender (Facebook, Instagram), @hrlink123 (LinkedIn), @HRLinkConsultin (Twitter), oziskender.esra@gmail.com


HANİFE BİRSEN DUYGUN ve THETAHEALING ve ÖTESİ

 

Ben Hanife Birsen Duygun. 1968 yılında İstanbul’da doğdum. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri mezunuyum. Çok uzun yıllar sigorta sektörünün öncüsü olan bir firmada, İnsan Kaynakları bölümünde çalıştım. 
Dişi ağrıyan, özel bir sorunu olan beni arardı...İşlerim çoksa, başka insan mı yok, yine beni arıyorlar diye kızardım arayanlara için için.... İşyerinde lakabım Google Birsen’di. Siz bilirsiniz diye sizi aradık Birsen Hanım derlerdi. 


Reklam

No comments:

Post a Comment