Featured Post

Yeşil Kart Bir Çözüm müdür?

YEŞİL KART BİR ÇÖZÜM MÜDÜR? Üniversite’de iken daha çok okey, tavla oynamak için öğrencilerin gittiği bir kahvehane vardı. Orada bir ark...

Wednesday, November 24, 2021

Tolga Oğuz: Kaliforniya’da Bir Dünya İkincisi

Tolga Oğuz, Kaliforniya'da Bir Dünya İkincisi 

Ben İsmail Tolga OĞUZ 9 Kasım 1992 tarihinde İstanbul Beyoğlu’nda doğdum. İlköğretim eğitimimi Fethiye’de tamamladım. Daha sonra İstanbul’da Maçka Akif Tuncel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden Elektronik Haberleşme bölümünden mezun oldum. Ardından Bahçeşehir Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Elektrik bölümünü bitirdim. Daha sonra İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Antrenörlük Eğitimi bölümünü ve Spor Yöneticiliği bölümü ile çift anadal yaptım.”

DÜNYA 
21 Kasım 2021 - 08:10 
Tolga Oğuz, Kaliforniya'da Bir Dünya İkincisi
TAKİP ETTAKİP ET
Reklam
 Esra Öziskender, oziskender.esra@gmail.com, Sosyal medya: @esraoziskender, YouTube: @hrlinkconsulting

MADALYASINI BABASINA ADADI

Tolga Oğuz, biricik babacığı Tayfun Oğuz'u kendisi ikincilik madalyasını aldıktan sonra, Kaliforniya'da iken, henüz Türkiye'ye geri dönmeden 11 Kasım 2021'de kaybettiğini öğrendi. Madalyasını vefat eden babası rahmetli Tayfun Oğuz'a adadı. Ruhu şad olsun. 

“Men’s Physique Open Tall Categories 2nd place “


Tolga Oğuz devam ediyor: "Tvgfbf 3. Kademe Vücut Geliştirme Ve Fitness Kıdemli Antrenörüm. Bugüne kadar 7 kez müsabaka yaptım. Atletik Fizik Büyük Erkekler +182cm kategorisinde yarıştım bunlardan; Kıbrıs 4. Ve Türkiye 8. Derecelerim mevcut."

Tolga Oğuz'un Hikayesi:

Spor Akademisi okumak istiyordum, ancak babam buna izin vermiyordu! Bende babamı kırmamak için onun istediği bölümü bitirdim. Sonra Kıbrıs Endüstri Mühendisliği kazandım fakat 3.yılda benim bu bölümü yapmayacağımı fark ettim ve benim spora ilgili alanda kendimi daha yakın buldum ve ilk yarışma kariyerimi Kıbrıs’ta temel atmış oldum. Yarışmada 4.lüğü kazandım. 

2016 yılında, okuduğum bölümü bırakarak , aileme söylemeden spor akademisine kayıt oldum. 2018 yılında Türkiye Avrupa Milli Takım seçmelerine katıldım ve burada Türkiye genelinde 8.oldum.

Bu başarıları elde ettikten sonra aileme bu durumu bilmesini istedim, ve babam bunu öğrendiğinde öfkeliydi. Fakat benim istikrarımı ve bu spora gönül verdiğimi görünce benimle onur duyumaya başladı. Babamın bu spora olan bağlılığımı gördüğünü hissedince bana her zaman destek oldu.

6 kasım 2021 de Amerika Los Angels eyaletinde girdiğim (Men Physics Open Tall) kategorisinde 2. oldum. Yarışma hazırlanma sürecinde babam yoğun bakımdaydı ve bunu gurbette öğrendiğimde çok üzülmüştüm. Bu yarışmada kazandığım madalyayı hep babama ithaf etmek istemiştim ancak ödülü aldıktan sonra babamın vefat haberini aldım ve ben bu ödülü ona ithaf etmiş oldum. Bugünde itibaren katılacağım tüm yarışmaları babama ithaf etmek istiyorum. 


Beni seven ve beni destekleyen tüm takipçilerime sonsuz teşekkürler


Tolga OĞUZ

 
Reklam
Haberin Linki:



No comments:

Post a Comment